glad påsk!

Godagens finisar!
Idag blev det ingen sjön men skoteråkning blev det iallafall. Vid 11.00 tiden imorse kom min pappas kusin Ronny och hans familj hit och fikade. Det var jätte länge sedan som jag träffade dem. Så kul var det! Efter fikat gav vi oss ut med skotern och tog med oss "picknick" och har åkt hela dagen tills nu. Det är så sjukt kul!

- Vi har precis gjort en hårinpackning och ska snart lägga oss på övervåningen och titta på film. Luften här uppe tar verkligen och jag känner mig jätte trött. Tror att vi ska/behöver ta en powernap sen, haha! Ikväll blir det lugnt och påskmiddagen har vi redan ätit så ingen mer mat ikväll blir det. Vi hörs mer imorgon!

Puss&kram fia












Bilderna från dagen!


Kommentarer
Postat av: lindha

gud, killen som står brevid tjejen med grön tröja är GALET lik dig. ansiktsformen & näsan :)

2010-04-04 @ 20:21:51
URL: http://likesisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0