good morning!

Godmorgon godmorgon mina fina läsare!
Vi vaknade för några timmar sedan och ska snart bege oss ut med skotern. Tror att vi ska ut på sjön idag för det är så jäkla fint och skönt väder ute.

Igår åkte vi till Hede och hälsade på min pappas moster Inga-Lill och hennes man Evert. Vi blev bjudna på fika och åt en jätte god middag. Men innan vi åkte till dem var vi på Dollar's och spräckte varsin 500:dring. Hittade en massa fina armband och örhängen, hårprodukter osv där.

Juste vi såg en massa renar också när vi åkte hem från Hede, super söta var dem! Men nu ska vi börja klä på oss varma kläder för det är fortfaranden kallt när det blåser! Jag uppdaterar nog mer ikväll.

Puss&kram fia










Jag har fått jätte mycket färg i ansiktet från när vi var på sjön!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0