haninge centrum med soulie!

Hallå bloggen och alla gullisar!
Sitter just nu och fikar med familjen. Pappa var iväg och köpte wienerbröd för en stund sedan. Kanon gott! Dagen har vart helt okej. Vi åkte på studiebesök med skolan till Johannes Lund (ett älderboende) och fick gå en rundtur och se hur det allting fungerade.

 Sen åkte jag tillbaka till skolan igen för att få en kurs i biologi. Slutade runt 15.00 och då tog jag och Mimmi bussen till Vh och sedan tåget till haninge centrum. Vi kikade runt lite i alla affärerna.

 Jag hittade ett sockersött linne och ett par apsnygga leggings samt bh och en gudomligt god parfym (bilder kommer upp senare). Nu ska jag fika vidare med familjen framför "Håkans Bar".

Puss&kram fia



Dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0