knäproblem!

Hallå bloggen och alla fina läsare!
Jag är hemma och träningen gick åt skogen rent ut sagt! Mina knän är helt förstörda. Jag har så sjukt ont i knäna. Såfort jag springer så bränner det och känns som tusen knivar som hugger! Vad är det liksom? Herregud... Ska försöka fixa knäskydd och se om det hjälper och om inte så blir det fabror doktorn.

Dagen har annars vart bra. Gick i skolan till 17.00 för att gå en biologi kurs. Sen åkte jag och Nathalie hem till mig och drack varsin kaffelatte och försökte börja på våran uppsats om abort. Kom en bit på uppgiften men sen spårade det ur totalt och det slutade med att vi flamsade som två barnrumpor, haha! Nu ska jag fortsätta med att titta på "Svenska Hollywood fruar" och plugga lite.

Puss&kram fia



Dagens outfit. Medveten om riktigt fula bilder men orkade inte engagera mig imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0