korkat eller snarare patetiskt?

Jag vet inte vart jag ska börja? Tycker mest att det hela är mest rent ut sagt så jävla patetiskt! Att en och samma människa sitter och skriver negativa saker om mig varje dag här i min blogg om hur jag ser ut, hur jag borde göra och vara. Mina frågor till dig är... Har du inget liv? Har du inga vänner? Är du verkligen så mobbad så att du måste sitta och skriva av dig på MIN blogg istället för att ta tag i dina egna problem? För det är det du måste ha, problem!

För vilken jävla normal människa sitter och skriver såsom du gör hela dagarna? Är du kanske lesbisk? Du hatar mig så mycket för att du inte kan få mig? Eller har du det jobbigt hemma? Har du inga vänner och försöker skaffa "haters" så att ni kan sitta och kommentera mig hela dagarna för att ingen annan vill träffa er? Berätta för jag vill så gärna veta. Jag kanske kan hjälpa dig att hitta någon mer som är som du? Helt mobbad.

Du kanske tror att jag tar åt mig och springer till mamma bara för att någon kallar mig ekorre? Jag bryr mig inte ett skit om vad du tycker "anonym", "Sandra" och "Lollo" för det var väl alla dina namn? Eller glömde jag något? Rätta mig isåfall så att jag slipper skämmas. Nej men allvarligt. Känner du att du mår bra av att sitta och skriva nedlåtande kommentarer på min blogg för att du ska må bra, så gör det!

Jag tänker inte ändra på mig bara för att någon bitterfitta tycker si&så. Du kanske skulle skaffa dig en hobby? Du kanske skulle pröva med att göra något annat än att sitta och fläska framför min blogg hela dagarna? Ut och rör på dig människa, träffa folk och lär dig att alla är olika och ser olika ut. För det är så det ser ut. Alla är och kommer alltid att vara olika. Kanske svårt att acceptera men alla är inte som du och tack och lov för det säger jag! Jag har min åsikt, du har din.
Så, då var alla nöjda!

Ps. Sen råkar jag veta att du bor i Tungelsta på Vretlundsvägen ....Ds.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha så jävla bra skrivet! SÅ ÄÄÄÄGD!!!!

2010-04-25 @ 23:52:31
Postat av: Anonym

hahahaaha vilken jävla looser, snacka om att vissa människor inte har ngt liv

2010-04-26 @ 00:49:05
Postat av: Anonym

Klockrent skrivit! Hahaha snacka om att du ägde skiten ur henne sofia! Du är min nya idol! Kör på bara :D

2010-04-26 @ 00:54:03
Postat av: Johana

patetiskt att folk håller på sådär.. har också fått en del negativa kommentarer och de roliga är att jag vet att dom kommer från folk i tungelsta ! ännu mer patetiskt



men som sagt man ska inte ta åt sig, för de har inge liv :P

skit bra skrivet där tjejen!

2010-04-26 @ 11:22:46
URL: http://duggin.blogg.se/
Postat av: Clara

Go 4 it Sofia baby! Står på din sida det vet du!

2010-04-26 @ 11:44:16
URL: http://claradigreus.devote.se
Postat av: Anonym

även du gör fel som hänger ut den där personen genom att skriva vilken väg den personen bor på osv. det är fan lågt, visa inte att du är lika låg som den som skrivit allt det här. det

2010-04-26 @ 16:14:37
Postat av: Anonym

Nej men helt seriöst jag har egentligen inte personligt emot dig, jag stör mig bara som fan på att du tror du är något och sitter och leker vuxen i din blogg när du i själva verket är 15(?) år gammal. Du beter dig jävligt omoget i verkligheten och tror du är någon genom din blogg. Ska inte säga mer om utseende eller pojkvänner men du borde fan växa upp någon gång

2010-04-26 @ 17:12:51
Postat av: Anonym

Btw så la DU till MIG på facebook så illa kan du inte tycka om mig ;) eller du kanske bara samlar på vänner? Hahah

2010-04-26 @ 17:13:27
Postat av: rebecca

hahahah! hörru gumman, bry dig inte om den avundsjuka fjollan! du är 1000 gånger bättre än henne och det vet du :)

2010-04-26 @ 18:07:58
Postat av: Anonym

Du, har du något att säga till henne så säg det face to face. Eftersom du säger att du tycker att hon beter sig omoget i verkligheten måste ju du vara någon som känner henne eller har träffat henne? Eller hur? Sääg det till henne, eller håll det för dig själv. Men sitt förfan inte och skriv patetiska kommentarer i olika namn och sen bli sur för att hon säger emot. Stå för vad du säger människa..

2010-04-26 @ 19:15:57
Postat av: Anonym

Nej jag umgås inte med henne. Hon har kramat mig och allting, hon tror hon är vän med alla fast folk bara skrattar åt henne. det är yttrandefrihet i det här landet jag får säga vad fan jag vill

2010-04-26 @ 20:20:56
Postat av: jenny

men herregud haha.. visste hon inte att man kan kolla ip-adressen ? :D

2010-04-26 @ 22:04:03
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, du kan SÄGA vafan du vill. Men sitt då inte här och kommentera hennes blogg. Visst man kan inte gilla alla, men lite respekt får man väl förfan ha. Herregud gumman, väx upp.

2010-04-27 @ 07:10:02
Postat av: Anonym

Finns inte ens en väg som heter Vretalundsvägen i Tungelsta :s

2010-04-27 @ 09:44:08
Postat av: Frida

Visst fan är det yttrandefrihet och tryckfrihet i Sverige men man får inte kränka eller nedvärdera EN specifik människa. Du kan säga vafan va du vill om en större grupp men inte en person. Och låt Sofia vara omogen om hon nu är det. Du behöver ju inte svansa runt efter henne om du tycker det, eller läsa hennes blogg ;)

2010-04-27 @ 14:12:03
Postat av: Anonym

Det är samma ip-adress på alla på fredrika bremer också, det är inte bara en som har skrivit :)

2010-04-27 @ 14:28:35
Postat av: Kim Törnblom

Smink på läpparna. snyggt. smakar det bra?

2010-04-27 @ 14:29:30
Postat av: Toyfriend

Min vän stör sig bara på att du ler som en ekorre, annars är du söt. ta det konstruktivt :)

2010-04-27 @ 14:32:14
Postat av: "Anonym, Sara, Lollo"

Haha du har kramat mig till och med, men kramade inte tillbaka för vi hade aldrig snackat och jag undra vad fan det var för fel på dig om du är desperat efter vänner eller om du bara var mongolid.

2010-04-27 @ 14:32:27
Postat av: julia

Vilken mogen människa.

2010-04-27 @ 19:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0