mot mannen!

Hej på er mina fina läsare!
Fick ett jätte fint mail av någon och vill bara tacka så mycket och säga att orden värmde väldigt mycket, tack! Kom hem ifrån Nathalie för ett tag sedan och sen dess suttit vid datorn och kikat runt lite. Ikväll ska jag hem till mannen och även sova där. Har inte träffat honom på några dagar nu så börjar längta lite efter honom.

Igår kväll åkte jag hem till Nathalie och tillbringade hela kvällen hemma hos henne med Marcus och Lina. Hade inte träffat Lina på hur länge sen somhelst så det var riktigt trevligt att se henne igen. Sen när Lina hade gått hem låg jag och Nathalie och pratade om våran Spanien resa till kl 03.00! Sen somnade vi som två snarkande stockar. Fast båda har vaknat av hostattacker och täppta näsor hela natten.. jobbigt.. Ne usch! Men nu måste jag börja packa väskan.
Vi höres babes!

Puss&kram fia



Dagens, torsdag!


Kommentarer
Postat av: Frida L

Gud vad fin bild på dej gummaan!

2010-04-08 @ 17:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0