mysig picknick!

Godagens mina vänner!
Kom nyligen hem från en super mysig picknick med mina underbara vän Cecilia. Efter skolan åkte vi hem till mig och gjorde ett par mackor och tog med lite frukt och satte oss på ett mysigt berg i solen och pratade. Sen tog vi lite vårbilder, haha vissa blev riktigt "snygga"!

Snart ska vi laga lite middag och sen kl 19.30 blir det träning som gäller. Träningen slutar 21.00 så bloggen kommer inte att uppdateras mer sen. Hoppas ni har haft en fin dag i det sköna vädret idag. Några bilder från från picknicken kommer nu och resten kommer i ett enskilt inlägg.

Puss&kram fia






Kommentarer
Postat av: cecilia

sofia jag ber dig, ta bort bilden på mig.. <3

2010-04-15 @ 15:30:50
Postat av: Anonym

va töntig du är cecilia? :S

2010-04-15 @ 17:48:13
Postat av: cecilia

ah fyfan va töntigt anonym..

vad är det för fel om jag inte vill att den här bilden ska visas för alla hennes läsare? :S

2010-04-15 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0