one day - one day - one day

Vilket jäkla fint väder det är ute idag!
Vaknade runt 12.00 imorse hemma hos pojken då solen lös upp hela rummet. Så galet skönt! Igår när jag kom hem till älsklingen hade jag hyrt en film som vi såg och den var grym! Den var äckligt bra faktiskt. Kommer dock inte på vad den heter just nu bara för det...

Jag är i vilketfall hemma nu och han skjutsade hem mig för en stund sedan. Har fått i mig lite mat och städat upp i rummet lite. Nu måste jag bara skriva klart novellen och bädda rent i sängen. Sen ska jag ta en promenix med hunden och bara njuta av solskenet. Nice!

Puss&kram fia




Dagens outfit!


Kommentarer
Postat av: frida

supercute blus, från?

<3

2010-04-11 @ 23:52:40
URL: http://happyhour.blogg.se/
Postat av: Anonym

var är tightsen ifrån:)

2010-04-13 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0