sex dag!

Hej på er mina små solstrålar!
Denna dag har vart riktigt turbolent ska jag säga. Vaknade imorse av att jag hade fruktansvärt ont i halsen och huvudet. Men pallrade mig till skolan ändå. Huvudvärken försvann men dessvärre inte halsontet. Vi har haft tema dag hela dagen som handlade om sex.

Vi har fått titta på filmer om sex, spelat spel, diskuterat om sexualitet and so on. Det har faktiskt vart helt okej. Roligt och se hur folk reagerar och en del gjorde mig riktigt förvånad, haha!

Vi slutade iallafall runt 14.00 så Nathalie följde med mig hem och vi har suttit och gjort vårat arbete om abort sen dess. Cred till oss! Snart ska vi äta för jag är vråååålhungrig! Sen sover jag hos Nathalie ikväll så vi hörs väl mer imorgon.

Puss&kram fia






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0