shopping sugen som fasen!

Jag är så shopping-sugen så att det kliar i fingrarna!
Jag vill ha massvis med stålar och shoppa loss. Längtar tills jag fyller år nu.. I helgen ska jag försöka ta mig ut i butikerna och spendera lite pengar. Barnbidraget kom idag så ska tigga pengarna av mamma imorgon, hehe.

Vill köpa lite somrigt och snygga stora, enorma, gigantiska & maffiga ringar just nu. Helst! Så i helgen om ni är ute och far i butikerna så håll utkik för turnado för jag kommer att roffa åt mig allt jag ser och flyga på allt som faller mig in i smaken!




Dessa fin fina saker skulle inte sitta fel just nu...


Kommentarer
Postat av: Petra

Var kommer ringarna ifrån? :P

2010-04-22 @ 19:30:09
Postat av: Anonym

var är den gråa tröjan ifrån:)

2010-04-25 @ 18:09:47
Postat av: J

vart kommer dom högklackade skorna ifrån ? (:

2010-04-26 @ 13:51:07
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0