study girl!

Hello beauties!
Har suttit och pluggat sen jag kom hem och har kommit en bit nu. Har också vart barnvakt en stund åt min lillasyster. Juste, mamma kom hem med en sockersöt klänning och en tuff midje-jacka idag! Tack så jätte mycket mami, det var mycket väl uppskattat.

Bilder på det kommer i ett annat inlägg. Jag är helt förälskad i klänningen. Kommer att bli skitsnygg till brunbrända ben, solblekt hår, en ljus jeansjacka och gladiatorsandaler och ett par tuffa solbrillor! Senare ikväll kommer Nino hit och innan dess måste jag försöka att bli klart med arbetet. Ska försöka skriva några till inlägg också. Gosh!

Puss&kram fia



Dagens outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0