svar på tal..



Postat av: anonym
Du kan inte spela fotboll

Sv: Ne för det är ju så himla svårt. Herregud människa! Bra skrivet av dig.

Postat av: anonym
vacker! super snygg spets bustier/sak du har på andra bilden. Vart kommer den ifrån? puss puss
Sv: Tack så mycket! Det är ett spets linne och jag köpte det på hm en gång i tiden. Har inte sett det sen dess men det finns ett nästan liknande inne på Vero Moda.



Postat av: regina
gjorde det inte asont? ;)

Sv: Nej jag tyckte inte att det gjorde så speciellt ont. Det stack till lite då och då men inte mer än så. Min mamma tycke dock att det gjorde väldigt ont men det är väl olika från person till person. 



Postat av: hanna
var köpte du jeansen? :)

Sv: Jag har faktiskt ingen aning om vad affären heter. Men den ligger iallafall strax intill Punk Shop inne i stan. Tror att den heter någonting med Dhio/Dhino... Ja något sånt, haha!



Update: Alldeles riktigt. Ohio hette affären. Tack så mycket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ohio kanske ? :)

2010-04-20 @ 20:41:57
Postat av: Anonym

Ful fan som skriver att du är dålig på fotboll! Kämpa på sofia :D älskar din blogg! Kan inte du lägga in mer tips och sånt? :)

2010-04-21 @ 16:47:56
Postat av: Anonym

ska du inte puscha upp liiite mer? fjorre

2010-04-23 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0