trosa

Hallå bloggen och mina fina läsare!
Läste nyss igenom mailen och såg att jag hade fått ett utav en läsare och tyvärr kan jag inte svara på det men jag tackar så jätte mycket för dem fina orden, det värmde väldigt mycket!

Idag har jag vart i Trosa med Nino och hans pappa. Vi grattade hans gulliga farfar och blev bjuden på en jätte god middag. Grillat blev det och jag har inte ätit det på sjukt länge så det var jävligt gott.

Jag har även testat på att skjuta med luftgevär idag och det gick väl lite sisådär.. Antar att övning ger färdighet, haha! Nu ska jag krypa ner i sängen för imorgon är det skola igen och en massa arbeten som väntar. Slutar 14.00 imorgon så det är iallafall skönt. Godnatt med er nu!

Puss&kram fia



Dagens outfit. Nya tröjan från hm.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker som bara den!

2010-04-18 @ 23:47:14
Postat av: Anonym

skitsnygg tjejen! :)

2010-04-19 @ 23:05:48
Postat av: alize

väldigt söt!

2010-04-20 @ 16:07:30
Postat av: Anonym

alla har den

2010-04-22 @ 12:37:16
Postat av: Emma

Men gud va alla gillar den tröjan :p fattar inte vad grejen är. Är det inte ute med axelpynt snart? xp

2010-04-22 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0