underbar dag!

Hej på er alla underbaringar!
Denna dag har vart helt P-E-R-F-E-K-T! Allt har vart så jäkla bra hela dagen. Började med att jag vaknade på ett strålande humör imorse. Kom till skolan likaså och gjorde allt som behövdes göras. Gick igenom matten med min mentor så nu känns det som att jag kommer att klara provet på måndag, hur skönt känns inte det? Så jävla bra!

Slutade vid 14.00 tiden och åkte hem tillsammans med Cecilia. Senare kom Rebecca och vi gjorde oss klara för att bege oss in mot stan. När vi kom in så duggade det lite men sen sprack det upp och vädret var hur skönt somhelst. Vi strosade omkring i lite affärer och jag hittade en jätte söt tröja och en bikiniöverdel! Sen fikade vi och satt och pratade om allt emellan himmel och jord.

Kan ni tänka er vilken toppen dag jag har haft? Helt sjukt. Är så otroligt glad just nu. Känns så grymt skönt att veta att man har såna fina vänner som kan göra ens dag så perfekt & underbar. Tack för en jätte härlig dag tjejor. Många goa skratt blev det idag och denhär dagen betydde mycket för mig. Tack!

Puss&kram fia









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0