big girl!

Tjobba tjobba folkens!
Hoppas att allt är med er gullisar. Själv mår jag faktiskt mindre bra. Jag har jätte ont i halsen och huvudet. Tror att Nino har smittat mig med sin dumma förkyldning och hosta, så typiskt! Igår var det iallafall kalas här hemma. Min fina lillasyster blev tonåring igår. Stor tjej nu. Släkten kom och firade och fikade. Sen kom Nino hit och grillade med oss.

Det blev en jätte trevlig kväll faktiskt. Även fast jag är var ganska grinig igår. Förlåt för det. Men jag och älsklingen hoppade faktiskt studsmatta, haha så härligt! Sen gick vi en liten prommis med hunden och sen hyrde vi två filmer. Fast jag somnade så jag missade halva filmen. Förlåt för det gubben.

Vaknade iallafall upp breve världens finaste kille imorse. Sen låg jag hostade i en hel jävla timme så då gick jag upp för att låta honom sova vidare. Min hals är helt rubbad just nu och jag är så sjukt less för jag orkar verkligen inte bli mer sjuk nu. Tjejerna spelade iallafall match idag hemma mot Ösmo och dem vann! 1-0 blev det och Cecilia var den som satte målet. Bra jobbat smulan!

Puss&kram fia











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0