valborg!

Godmorgon godmorgon bloggen!
Idag är det äntligen valborg och jag känner en stämning i kroppen som är tokbra! Efter skolan kommer Rebecca ner hit och sen ska vi åka med Mimmi till handen och sen ska vi görs oss i ordning för att sedan träffa en massa vänner. Det kommer att bli så galet kul! Taggad till 110 procent.

Hoppas ni får en riktigt lyckad och trevlig valborg. Nu ska jag dricka upp mitt te och packa väskan för skolan. Jag vet inte hur uppdateringen ser ut idag. Uppdaterar kanske innan vi beger oss ut för att träffa alla. Det visar sig iallafall. Ha en fin dag nu!

Puss&kram fia



Dagens outfit.


Kommentarer
Postat av: Micaela

Vart har du köpt blusen? :) Jätte söt!

2010-05-04 @ 22:47:13
URL: http://specialorders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0