bad day!

Hej på er allihopa!
Jag är på svin dåligt humör just nu. Kom hem för en stund sedan och sitter med en kopp kaffe och polkagrisar i högsta hugg. Behövligt! Dagen har inte vart speciellt bra alls. Kom till skolan på hyfsat bra humör men senare mot slutet utav dagen gick det nedåt.

Jag vet inte vad det är som händer med mig. Är så sjukt besviken på många utav mina vänner. Känner att jag inte har samma förtroende för vissa längre som förut. Jag har tappat allting. Livslusten, glädjen, hoppet.. Ja i princip allting! Hoppas att det går över snart för jag pallar inte vara värsta crybabyn hela tiden. Nog om det nu.

Vi får se hur planer blir ikväll. Har träning kl 19.30 men vet inte om jag ska hoppa över den och plugga istället? Allt känns bara så grymt ostabilt. Jag behöver min baby just nu.. Han gör mig alltid på bra humör! Vi hörs snuttisar. Förlåt för ett klagande inlägg men alla har vi våra sunkiga dagar.

Puss&kram fia



Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas det blir bättre! <3

2010-04-28 @ 17:23:41
Postat av: Sara

Hej har följt din blogg ett tag och jag älskar den!

Va i stan för ett tag sen och shoppade, tror det var ungefär en vecka sen. Ganska säker på att jag såg nino och nån blond brud sitta och fika på drottninggatan.. fast de e klar att de inte behövde va han.

Om du vill ha en mer specifik beskrivning på killen som jag såg på fika med bruden kan du lägga till min msn: [email protected]

2010-04-28 @ 18:47:51
Postat av: rebecca

Hörru baby, mitt allt, det löser sig till slut. Jag lovar. Allt kommer bli bra igen. Du vet att du kan prata med mig om precis allting. Älskar dig gumman <3

2010-04-28 @ 19:04:20
URL: http://rebeccaaxlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0