en pil framåt



- Ibland kan det vara skönt att sätta upp lite egna mål, så att man har nånting att leva upp till och försöka förbättra. Jag har några saker jag vill ska bli bättre och lite grejer som jag vill ska hända.

Sätt upp mål ni också, men ställ dock inte för höga krav som ni vet att ni inte klarar av. Då blir det bara jobbigt och tråkigt och du blir bara nedstämd tillslut.

• Jag vill gå ner i vikt (3-5 kilo minst)
• Jag vill höja mina betyg & gå ut med höga poäng
 som jag känner mig stolt över.

• Jag vill lära mig spela gitarr, och utvecklas inom musiken. Sångmässigt.
• Jag vill sjunga i slutet av 9:an på Öppet-hus.
• Jag vill blir hälsosammare och lära känna mig själv bättre.

• Jag vill börja leva mer för mig själv, än för andra.
• Jag vill ta vara på all tid och vara med om så mycket som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0