heldag med brudarna!

Hej på er alla wunderbara människor!
Uppdateringen har vart lite gles på sistone men nu ska det bli ändring på det. Jag ska bättra mig, jag lovar er! Åkte hem till Simon i tisdags och sov över där. Tittade på film med han och Anton. Sen dagen därpå åkte tog alla vi bussen tillsammans till handen och skiljdes sedan åt.

Träffade Mimmi på kvällen igår och sen sov hon kvar här. Vi åt en massa godis och pratade en massa massa strunt, härligt som tusan! Och idag åkte vi brudar in till stan och lunchade/fikade på Sandy's. Sen kikade vi runt lite i olika affärer och sen träffade vi några killar från Gotland i Humlegården. Mys mys! Nu ska jag bara ta det lugnt. Mamma tror att jag har fått halsfluss så ska till läkaren imorgon..








Kommentarer
Postat av: cecilia

sofia, ta bort den där jävla bilden på mig och soffe!!!!!!!!!!

2010-08-20 @ 03:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0