home sweet home!!

Nu är jag äntligen hemma från två underbara veckor i Spanien!
Vi har haft det så grymt jäkla kul och det har vart otroligt skönt att få komma bort. Vi har legat på stranden, badat i havet, legat vi poolen, spanat in hunkar, åkt fallskärm efter en båt 100 meter upp, ätit på Mc'donald's, shoppat en massa, druckit goda drinkar, vart på Old Town Club osv osv.

Det har vart helt kanon helt enkelt! Men jag har saknat alla här hemma som en galning. Vi hade runt 30 grader varje dag, om inte mer så det kändes lite konstigt när man kom till Skavsta flygplats kl 10.00 imorse och möttes av en massa kalla vindar. För där borta svettades man ständigt! Kvällarna/nätterna var otroligt varma.

Om jag ska berätta om hela resan så kommer det ta hela natten. Det har hänt så mycket och vi har träffat så mycket nytt trevligt folk. Vi bodde i en lägenhet på en svensk anläggning så det var i princip bara svenskar där. Det bodde dock några spanjorer där men annars så var det mest svenskar där. Åkte från lägenheten kl 04.00 imorse och sov knappt nånting innan, och sen sov jag vara i två timmar på flyget.

Resan tog drygt fyra timmar så det tog inte så jätte lång tid. Det enda klagomålet med själva dit- och hemresan måste nog ha vart det jävliga håra stolarna. Annars så var allt super! Nu ska jag börja packa upp och tvätta lite. Bilderna kommer senare ikväll. Bilder på mina inköp kommer också senare (dock kanske inte idag) så håll utkik. Ha det så jätte bra sålänge mina tappra läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0