me ♥ weekends

Äntligen helg! Känns så gött så gött så gött!
Hej förresten, hoppas att allt är bra med er underbara läsare. Själv mår jag kanon. Kom nyligen hem från haninge centrum. Åkte dit efter skolan med Nathalie och den nya tjejen i klassen som heter Jaquelin.

Vi tog en fika på Café Momo där vi också träffade på Simon, Nisse, Henke och några andra. Mycket trevligt måste jag säga! Juste, idag var jag på S.Ö.S angående mitt vänstra knä och det lät inte bra alls. Jag har fel på lederna och behöver kanske en operation.

Så vi får se hur det blir med det. Jag kommer inte kunna träna på ca sex veckor och om jag ska opereras så kommer jag att få halta runt på kryckor i två veckor. Låter inte så speciellt lockande precis.. Men mina fina vänner har lovat att ta hand om mig så än känns det bra..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0