svar på frågestunden!

Postat av: Elin
Vad dricker du helst när du är ute och festar? Alltså vad för typ av dricka och vad heter den? Jätte fin blogg! :)<3
Sv: Oj, nu dricker ju inte jag sådär jätte ofta då, men när det väl händer så är det oftast öl eller cider. Ibland Cube, Bacardi Breezer, Xide, Sofiero. Det varierar väl. Tack så jätte mycket! 

Postat av: Anonym
Har du spelat fotboll?
Sv: Jag håller fortfarande på, men kan inte spela längre pga mitt vänstra knä. Och om jag ska göra en operation så är det bara för att kunna fortsätta med fotbollen. Jag får inte träna på 6-10 veckor max! 

Postat av: Anonym
hur e de med dig och nino? träffar du andra? träffar han andra? vem är simon? :D kram

Sv: Det är bra mellan oss. Vi är bara vänner och träffas så också. Vad han gör vet jag ingenting om men jag hoppas att han finner lyckan i framtiden! Simon träffade jag på Ornö när jag var där med Nathalie, han är en underbar kille och jag tycker om honom jätte mycket. Kram

Postat av: T
vem tog din oskuld? vilken linje vill du gå sen? vilket gymnasium? hur ser din framtid ut tror du? älskar din blogg, sluta aldrig blogga!!! <3

Sv: Det var mitt ex Nino som gjorde det faktiskt. Jag skulle vilja gå sam/ekonomi på Fredrika Bremer. Oj min framtid.. Jag hoppas den är ljus. Jag vill ha ett trivsamt jobb, en familj och en man som älskar mig överallt annat på jorden. Åh tack så jätte mycket, det värmer! 

Postat av: Hanna
vilken är din favvo affär? så grymt bra klädstil! vad har du för betyg? Skit bra blogg !:)

Sv: Jag gillar gina tricot, hm, weekday, vero moda och zara. Där hittar jag oftast mina kläder. Tack så jätte mycket, glad jag blir! Jag har ungefär 210 poäng just nu. Tackar tackar!



Postat av: Louise
är du och din syster hel syskon? vem är din allra bästa vän? vad tycker du om stor bloggarna? super bra blogg!!!! <3

Sv: Ja, vi är hel syskon. Jag har nog ingen "allra bästavän" utan jag har mina närmsta tjejkompisar som jag vet att jag kan lita på i alla lägen, skulle aldrig tveka en sekund på dem.

Jag följer nästan inte storbloggarna längre, mina vänners intresserar mig mer. Men om vi säger såhär, Kissie - Otacksam brat som tror att hon är drottning av Saba. Dessie - En tjej som inte alls vet vad hon har, hänger ut folk hit och dit. Allmänt omogen! Paow - Diggar henne stenhårt, hon har verkligen ryckt upp sig och blivit skitball. Kenza - En tjej som verkligen lyckats här i livet och samma sak gäller Blondinbella. Hon har ju släppt en egen bok nu också, två riktigt starka tjejer! 

Postat av: Emelie
Vad använder du för produkter som krämer till hud, och till hår? Du har sånt underbart hår!
Sv: Jag använder oftast Loréals hud- och vårdprodukter. Sen använder jag en dagkräm från Loréal som är dunder bra! Den hjälper emot torr och känslig hy. Den tar jag varje gång innan jag sminkar mig, efter att jag har duschat eller innan jag ska sova.

Till hår, som shampoo och balsam använder jag Head & Shoulders och ett vanligt Gliss schampoo. Vad man ska tänka på är att inte hålla på och byta hårprodukter hela tiden, utan hålla sig till ett och samma hela tiden. Låta håret vänja sig vid en produkt och fortsätta med den om den är effektiv. Det är mitt råd iallafall! Sen avänder jag ibland ett värmeskydd ifrån Loréal Paris, HotGlatt. De sätter jag i direkt efter att jag har duschat och fönar sedan in krämen. Vad gulligt, tack så mycket!



Postat av: Anonym
Kan du visa i ett inlägg med bilder hur du sminkar dig ? :)
Sv: Det kan jag väl kanske göra. Ska försöka nån gång i veckan. Påminn mig annars! 

Postat av: Anonym
varför gjorde du och nino slut? och vem gjorde det?

Sv: Vi gjorde slut för att vi inte kände samma sak längre. Det kändes inte som vi längre och då bestämde vi oss för att gå vidare och fortsätta som vänner istället. 

Postat av: Anonym
Hur många har du haft sex med?

Sv: Inget jag tänker ta upp här i bloggen. 

Postat av: Anonym
va han otrogen:(?
Sv: Varken jag eller han var otrogen. Vi kände inte samma sak längre bara. 

Postat av: Anna
hur är du? berätta om dina bästa egenskaper? vad gör du på helgerna? vem/vilka vet allt om dig? Jätte mysig blogg du har! Läser den dagligen :)
Sv: Jag är väldigt social, har ganska lätt för att skaffa nya vänner och ta ton. Mina bästa egenskaper är väl att jag är lätt att prata med, jag försöker alltid ställa upp och lyssna. Får ofta höra att jag är väldigt hjälpsam och godhjärtad. Vill oftast allas allra bästa!

På helgerna umgås jag oftast med mina vänner. Försöker träffa nya människor och testa nya möjligheter. Ibland umgås jag med min familj, som att göra dagsutflykter osv. Dem som vet i princip allt om mig är nog mina närmsta tjejkompisar, eller ja dem vet nog allt om mig och mitt liv! Tack så mycket, jag blir så otroligt glad över att få höra såna saker! 

Postat av: Anonym
va kommer den vita tröjan med spets på sidan?;)

Sv: Den kommer ifrån Gina tricot, men den hängde ute på rean och jag har inte sett den sen dess. Tror faktiskt inte att dem säljer den längre tyvärr. 

Postat av: Liss
Måste bara säga att jag älskar din klädstil! Du är så jävla snygg! Jag undrar om du skulle kunna välja ut några av dina favoritplagg ur din garderob? Det skulle vara jätte roligt. Många kramar

Sv: Tack så jätte mycket, blir super glad! Det skulle jag absolut kunna göra. Kan göra det i veckan samtidigt som inlägget om hur jag sminkar mig etc. Men påminn mig gärna!

Postat av: Sofie
Kan man säga att nino var din "första kärlek"?
Sv: Det kan man väl säga. Visst har jag vart kär innan jag träffade honom men han var den första jag hade ett riktigt förhållande med. Så man kan säga att han var min första kärlek. 

Postat av: Anonym
Vad tycker du om din klass? Vilka 5 tjejer skulle du helst umgås med en dag(från din klass)?
Sv: Jag har gått med min klass sen grunden och botten. Dem flesta har jag gått tillsammans med på dagis. Så det är klart att man tycker om dem. Sen finns det vissa dagar jag tycker alla är idioter men det är väl mer eller mindre rätt mänskligt tänkande.

- Jag hade mycket problem med tjejerna i klassen förut. Vi gick inte ihop alls! Alla var och kanske fortfarande är väldigt olika men vi har kommit överens om att det här ska bli ett bra år och att vi ska försöka ta vara på den här (kanske möjligen sista) tiden tillsammans. Men jag vet inte om jag skulle kunna umgås men någon av dem utanför skolan. Time will tell!

Postat av: Anonym
Vad har du för svaghet? nån svaghet som du kanske skäms för?:) Tror du att du kmr ha kontakt med nino när du är vuxen?

Sv: Jag har väldigt tåligt tålamod och blir ganska lätt irriterad för småsaker. Otroligt kort stubin också. Jag hoppas att jag kommer att ha kontakt med honom fortfarande, han är ändå en utav mina bästa vänner och jag tycker väldigt mycket om hans vänskap.

Postat av: Anonym
Vad vill du gå för gymnasium/linje? Vad är ditt favoritämne? Går du på någon sport? Trivs du i din klass?

Sv: Jag vill gå sam/ekonomi på Fredrika Bremer. Mitt favorit ämne är nog svenska och musik tror jag. Gillar väldigt mycket samhällskunskap också. Jag spelar fotboll, Tungelsta IF. Klart jag trivs i klassen, även om det oftast inträffar mycket knas.

Postat av: Mickan
Din största upplevelse? Hur gammal är du? Vad gör du helst på fridtiden? Vad brukar du göra efter skolan?Toppen blogg! ÄLSKAR DEN, sluta aldrig blogga föööfan! Kanon tjej verkar du vara ;)

Sv: Det måste nog ha vart Thailand resan 2009. Den kommer jag aldrig att glömma! På fridtiden umgås jag helst med mina vänner, shoppar, fikar eller bara tränar. Efter skolan brukar jag oftast göra de grejer som jag nyss berättade. Tack så jätte mycket, blir enormt glad över att höra det! Kramis



Postat av: kim
Kan du inte visa lite bilder på dina örhängen? Du har så himla fina på dina outfit bilder :$ <3
Sv: Det kan jag absolut göra. Kommer kanske ett inlägg ikväll redan. Tack så mycket vännen!

Postat av: Cecilia
Vill bara säga att din blogg verkligen är toppen och jag beundrar verkligen din styrka! Du verkar vara en riktig toppentjej med fötterna på jorden, en vän som alla borde ha helt enkelt. Men jag undrar om du kanske har någon förbild? Någon speciell person som du ser upp till? Keep it up girl :D kraaaam

Sv: Åh tack så jätte mycket! Blir helt varm inombords. Det uppskattar jag verkligen! Jo jag har faktiskt tre olika förebilder. En är min underbara mamma som alltid finns där för mig och min otroliga fader. Dem har jag nog alltid sett upp till, enda sen jag var en liten plutt. Man har alltid velat ha samma saker på sig som sin mamma, och velat göra såsom hon gör. Sen pappa som alltid var så häftig när man var liten, han som alltid lärde en de här busiga sakerna som att "tryck på den här knappen eller ta den saken, men säg inget till mamma" och så gjorde man så och tyckte att det var så himla häftigt!

Ens föräldrar har ju alltid varit dem som visat och berättat vad som är rätt och fel här i livet. De har alltid var dem som gett klokast råd, även fast man inte känt så alla gånger så är det faktiskt dem som känner dig bättre än någon annan. Jag älskar mina föräldrar överallt här på jorden, och jag vet att dem alltid finns där för mig.
Jag vet att jag alltid kan lita på dem och att dem ställer upp alla gånger. Dem är mina största förebilder här i livet och en dag ska jag bli en lika bra förälder som dem är till mig, till mitt barn.

Min tredje förbild är en kvinna som jag starkt ser upp till. Hon är en otroligt stark kvinna och helt klart Svergies snyggaste kvinna! Jag pratar ju helt såklart om Garolina Gynning! Hon har skrivit en egen bok, hon gör otrolig konst, hon är programledrae och framför allt så är hon en grym livscoach. Hon är någon jag verkligen ser upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0