the hangover

Hallå bloggen!
Gaah vad jag känner mig trött och sliten. Efter helgens bravader! Igår åkte ju jag och Nathalie ut till Ornö. Blev hämtade på ön av Gustav med bil. Sen kom vi till husvagnen och fixade lite där tills Gustav berättade att vi inte skulle sova där utan hos Simon. Så det var bara att packa ihop och åka iväg.

Kvällen/natten spenderades hemma hos Mollie med henne och hennes vän Johanna. Där satt vi tills klockan inte längre existerade. Men hursom så var det jätte trevligt där. Jag var dock otroligt skeptisk innan och ville verkligen inte åka dit men nu efter så känner jag att det var det verkligen värt.

Jag har lärt känna två nya goa tjejer och det känns kanon! Och du Mollie, om du läser det här, då ska du veta att jag finns bara ett samtal borta och jag förstår dig verkligen. Jag finns här och jag vill ställa upp för dig! Glöm inte det. Påtal om inget så åkte Simon hem för ett tag sedan. Vi har bara pratat och tittat på "The hangover", äckligt bra och rolig film.

Nu väntar duschen och jag känner att jag behöver få sova. Slutar sent imorgon så behöver min sömn om jag ska orka med hela skoldagen och alla idioter.. Hoppas allt står rätt till med er och att ni har haft en riktigt bra helg. Godnatt på er nu. Skriver mer imorgon! Pöösss pöösss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mycket vännen , och du vet detsamma hoppas jag. Tack för att ni kom och gjorde oss sällskap i lördags, det var verkligen super trevligt även fast även jag var väldigt skeptisk i början.

Kram på dig ! <3

2010-08-30 @ 13:14:34
URL: http://molliew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0