statsvandring & fik

Godkvällens kära små vänner!
Hoppas allt är bra med er. Själv mår jag helt okej faktiskt, trots omständigheterna. Hände en rätt jobbig grej när jag åkte tåg hem själv från handen idag, men det orkar jag inte ta upp nu. Hursom så åkte vi in till stan idag med klassen och hade statsvandring.

Sen fikade vi på Långholmen vilket var ytterst mysigt. Sen runt 13.30 åkte vi hem och jag och Nathalie hoppade av i handen för att träffa Ornö folket och sen köpte jag en svart långklänning som jag är rysligt nöjd över!! Sen åkte Nathalie hem och då gick jag och Simon runt och tittade lite. Sen åkte jag hem och har sen dess inte gjort någon nytta alls.

Nu känner jag bara att jag vill krypa ner i sängen och sova. Är så sjukt trött och har lite småont i huvudet. Ska upp tidigt imorgon och slutar 15.00 tror jag. Sen är det barnvakt som gäller och jag hoppas verkligen att Simon hjälper mig imorgon. Annars bryter jag ihop! Nu ropar sängen, sov så gott pluttisar.
Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0