världens bästa vän

Hola amigos! Vilken dag. Jag känner mig hel konstig.
Vaknade 07.00 imorse, gick upp och fixade i ordning allt som jag brukar. Vaknade dock med världens klump i magen, ovanligt för min del. Kom till skolan och hade en orolig känsla i magen hela morgonen.

Sen kom det! Pang på. Smällen! Det var inte så jäkla roligt och jag tänker inte säga vad det handlade om eller vem, men jag var/blev väldigt ledsen iallafall. Men nu så är allting "uträtt" och det känns väldigt skönt. Åkte iallafall till handen efter skolan med Nathalie.

Träffade Simon en snabbis och sen tog jag och Nathalie en fika på Momo. En varsin latte och en massa babbel bjöds det på. Den tjejen kan man verkligen prata med, det är helt otroligt hur hon orkar lyssna på mig ibland. Men det känns så himla skönt nu efteråt. Har bara henne och tacka! Hjärte-vän ♥



*plut plut*


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du visa bilder på dina piercingar och vilken/vilka som är din favorit/favoriter? :P

2010-08-30 @ 20:10:39
Postat av: Anonym

DU ÄR SÅ SJUUUKT FIN!

2010-08-30 @ 21:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0