2:a advent

Go'kväll kära vänner!
Måste bara säga att jag hade en jäkligt rolig kväll igår med mina två favvo tjejer. Dock blev det lite mycket vilket känns av idag men det var det värt iallafall. Innan jag åkte till Clara igår så åt jag kebab på håga pizzerian med Nino, Markel och Linus. Efteråt skjutsade morfar mig till Clara där vi skulle göra oss i ordning för kvällens bravader. Tog sedan bussen till brandbergen där vi skulle gratta Claras vän.

Det var helt dött när vi kom dit och jag och Sofie ville bara åka därifrån men sen kom vi igång och det blev bättre. Jag var tillräckligt .... när vi skulle åka därifrån men vi åkte vidare till tungelsta där Ramus och gänget befann sig. Stannade inte så jätte länge. Idag har jag vart på håga pizzerian igen med Nino och Markel. Tog en sallad den här gången. Nu ska jag snart börja plugga, slut på helgen..



Fan vad jag älskar er två!


Kommentarer
Postat av: Sofie & Clara

och faaaan va vi älskar dig! helt underbar Sofia!

2010-12-05 @ 20:03:06
URL: http://belief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0