dag 3 - mina föräldrar

Min mamma heter Cathrine och är 40 år gammal.
Hon och pappa fick mig när de var 24 år gamla. Hon jobbar som undersköterska på ett äldreboende i Västerhaninge, men egentligen vill hon ha ett eget litet café. Min mamma är världens snällaste (så tycker väl alla om sina mammor men min är verkligen det) och hon har alltid ställt upp för mig. Hon ser direkt om det har hänt någonting & hon vet alltid vad hon ska säga. Jag som person är väldigt "stängd" när det gäller att prata om mina problem men med min mamma kan jag berätta allt - för hon förstår mig. Min mamma är grym på att laga mat och jätte duktig på inredning. Min mamma är rätt så lättsam, hon förstår alltid, hon vill alltid hjälpa och hon lyssnar alltid. Hon är helt enkelt en riktigt mamma. Väldigt kärleksfull med ett stort hjärta.
Det lyser om henne!

Min pappa heter Pierre och är 40 år gammal han med.
Han jobbar på SJ kontoret inne på centralen. På fritiden älskar han att jaga älg och fotboll är nog nått både han och jag brinner för, så det är ett gemensamt intresse vi båda har. Han är både världens bästa och snällaste. Han är extremt duktigt på matematik - dock är matematik min svagaste sida så där finns det inget gemensamt. Han är otroligt givmild och hjälpsam. Både jag och pappa har ett jävla temperament och blir båda vansinniga om vi inte får som vi vill och erkänner aldrig om vi har fel - även fast vi vet om det själva. Min pappa är sprudlande och skämtar alltid. Han älskar när jag tycker att han är pinsam, gillar att retas. Jag vet att jag alltid kan prata med honom om det är något & att han alltid kommer att försöka hjälpa mig vad det än handlar om. Han finns alltid där helt enkelt. Som person är jag och pappa väldigt lika, han är som en bästavän faktiskt.

Jag älskar er över allt annat i världen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0