dag 7 - min bästa vän

Jag har valt att skriva om mina underbara tjejer!
Jag har aldrig mått så bra såsom jag gör i erat sällskap. Ni får mig att tro mig på själv och vara den jag vill vara och är. Ni är underbara på alla möjliga sätt och jag vet inte hur många gånger vi har skrattat tillsammans?! Så kul som vi har det tillsammans har nog ingen. Ni förgyller mina dagar i skolan, och gör det värt att pallra sig dit när man helt tappat lusten och bara vill försvinna.

Ni ser direkt om det är någonting och lyssnar allltid om man behöver prata. Jag vet att jag alltid kan prata med er och ni vet att ni alltid kan göra detsamma. En för alla, alla för en! Jag känner nog ingen som har så dålig humor som ni har, men det gör er till dom ni är. Som karlssons klister - stenhårt sitter vi ihop! Jag kan inte tänka mig en enda dag utan er, och när jag tänker på gymnasiet vill jag bara dö. Ni gör livet värt att leva. Jag älskar er mer än vad ni anar!



Kommentarer
Postat av: Sofie

du är så underbar! haha dålig humör va..? älskar dig så mycket mer än ord kan förklara fian min!

2010-12-10 @ 07:43:47
URL: http://belief.webblogg.se/
Postat av: Anonym

är inte malin en bra vän med?

2010-12-10 @ 21:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0