drömmarnas stad

Hej på er fina människor!
Har precis tryckt i mig en hamburgare och pompe från Grillen med pappsen, alltid gott när han får stå för maten! Ska snart börja plugga lite, börjar bli en vana nu. Är så jäkla less på skolan nu så att jag tror att jag snart allvarligt talat skjuter mig själv. Iallafall så slutade jag 15.15 idag och gjorde en stor kopp te direkt när jag kom hem. Skönk ner i soffan och somnade till ett tag..

Nej nu måste jag börja skriva på mitt no arbete som ska vara klart den här veckan samt en massa andra skit saker. Sjukligt mycket de här sista veckorna, har dessutom två provskrivningar på fredag också! Längtar redan till helgen. Då ska jag umgås med mina två favvosar!

Latero guys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0