good night

Nu ska jag alldeles strax krypa ner i sängen.
Är gálet trött och känner mig dessutom lite förkyld. Har precis bakat en sockerkaka som jag ska ta med mig till skolan imorgon. Vi ska fika och titta på film hela dagen med klassen och sen på kvällen är det julavslutning i idrotthallen med folk som uppträder. Jag skulle ha sjungt men jag banga!

Som ni vet så åkte ju jag till handen tidigare idag för att köpa julklapparna som var kvar, men när vi kom dit och när jag skulle ta ut pengar så gick det inte för mitt kort var SPÄRRAT! Total kokade av ilska ett tag men killarna lättade upp stämningen och vi åt sedan på grek grillen. Over and out




Ni är så jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni borde bli tillsammans igen

2010-12-20 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0