home with my Mom

Godkväll kära vänner!
Hoppas allting är bra med er. Själv mår jag helt okej. Har vart hemma idag från skolan. Var på återbesök hos läkaren idag och sen efter det solade jag och mami en stund. Köpte med oss goda skagen sallader från Paus. Nu har hon precis slingat min utväxt och ska snart färga mina ögonbryn. Vi har vart med varandra hela dagen, känns skönt att få spendera lite ensam tid med henne.

Har också suttit och pluggat en hel del under dagen. Skrivit två musik uppgifter, ena är klar och dels pluggat lite spanska. Men jag är helt hundra på att jag kommer få IG på provet för jag kan inte ett skit och min lärare är sämst på att undervisa. Tyvärr. Uppdaterar er snart och då ska jag berätta om mina föräldrar.

Latero guys!




Ville ba visa min sallad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0