dagens

Good evening funny peeps!
Har precis ätit middag med familjen. Sitter just nu och lyssnar på lite bra musik. Slutade vid 14.00 tiden idag och tog bussen direkt till Vh där jag träffade min mamma. Vi gick och solade och köpte en present till min lärare som slutar imorgon (hon ska föda barn) och jag kommer faktiskt sakna henne, hon är nog den bästa lärare jag någonsin har haft.

Efter det gick vi runt där och tittade lite medan vi väntade på tåget. Hittade lite smått och gott bl.a. lösögonfransar och en penna som gör fransk manikyr. Har redan testat den och den funkar riktigt bra faktiskt, ska vi er lite senare i ett annat inlägg. Den tid som är kvar utav kvällen ska jag skriva klart lite uppgifter på, wish me good luck guys!



Kommentarer
Postat av: cecilia

love you sweetie

2010-12-02 @ 21:21:05
URL: http://cceciliaolssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, men guuuuud vad ditt hår blev snyggt! Fast.. Du är tammetusan mig jämt snygg din läckerbit!

2010-12-03 @ 00:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0