inköpta julklappar

Godkväll kära vänner!
Ursäktar för en riktigt dåligt uppdatering men jag har haft fullt upp och tiden har bara runnit iväg. Har julhandlat och köpt en del julklappar men har ändå ett par kvar att köpa. Är så himla trött just nu så att ögonen går i kors och jag börjar se knäppa saker.

Idag har jag vart hemma hos Nino. Vi gjorde en riktig dunder fukost tillsammans vid 16.00 tiden som bestod utav ägg, julgröt och mackor. Sen tittade vi på The Town som var rikigt äckligt bra så den rekomenderas verkligen stenhårt. Nu ska jag ta en snabbdusch och sen blir det sängen. Good night




Gårdagens klädval


Kommentarer
Postat av: M

du är så jävla snugg

2010-12-19 @ 22:50:10
Postat av: Anonym

Hur mycket brukar du handla julklappar för?

2010-12-21 @ 02:02:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0