love my Girls

Godkväll bloggen!
Har haft en jätte bra helg tillsammans med mina vänner. Igår, vilket äventyr. Vi åkte mest fram och tillbaka under kvällen. Vi var först i handen men där var det helt dött så vi drog vidare till vega hem till Ludde. Sen efter någon timma åkte vi till tungelsta och träffade lite gamla vänner. Rätt mysigt faktsikt.

Idag har jag vart med Nino och vi har legat och degat i sängen hela dagen och tittat på film. Söndagsmys. Nu ska jag tvätta bort lite smink och sedan krypa ner i sängen. Sov så gott gullisar!



En bild från igår på mina favvosar


Kommentarer
Postat av: Mimmi Meurk

Sv: Ja men gissa varför jag rensar min garderob? :P

2010-12-12 @ 22:41:39
URL: http://mimmimeurk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0