one special day everyone likes

Godeftermiddag på er snyggos!
Har precis gjort en ny skön spellista på spotify. Denna dag har vart rätt så seg men bestått utav en massa skratt. Har i princip bara kollat på film i skolan, slutade runt 14.00 tiden. Följde med Malin hem en stund och tittade på film på hennes loft, älskar hennes loft!

Sen när hon skulle till stallet begav jag mig hemåt. Ska snart ta någonting att mätta magen med. Ikväll ska jag och brudarna ut i snön, vi ska nämligen åka pulka. Så jäkla torra men det kommer nog att bli toppen. Sen imorgon ska jag julhandla hela dagen, kul eller nått. Latero





Fick julklappar av Malin idag också, kliar som tusan i fingrarna!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har inte kollat på någon film idag i skolan?

2010-12-17 @ 17:28:06
Postat av: Anonym

jag gjorde på min iPhone

2010-12-17 @ 17:42:21
URL: http://exclusiivt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha :)

2010-12-17 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0