barnvakt och semlor!

Hello sunshine's!
Just nu sitter jag och min fina vän Cecilia hemma hos mig. Vi har vart barnvakt åt min lillasyster i några timmar. Det har gått jätte bra då vi fikat och ätit middag och småpratat en massa. Skönt att få prata av sig lite, känns som att det var en evighet sen sist. Slutade iallafall tidigt idag. Det var otroligt skönt!

Cecilia kom en timme innan jag hade slutat så hon satt och fikade medan. Det var inte så mycket folk idag såsom det brukar vara. Det går så sjukt sakta varje gång det är så. Minuterna känns som en evighet! Imorgon börjar jag iallafall 11.00 och går till 19.00. Sen åker jag och Nino hem till mig och sover där. Nu ska jag umgås lite med Cecilia innan hon ska bege sig hem.




Tack för en toppen dag gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0