björntass

Hej bloggen och alla underbara!
Börjar med att klaga.. Inte en bra början men såhär ligger det iallafall till och jag personligen tycker att ni förtjänar att få veta sanningen. Så det så! Idag gick jag till jobbet vid 07.30. Fick börja med att göra 40 smörgåsar som var till en catering. Efter det stå och skära bröd till lunchen osv osv. Sen har jag plockat disk, serverat, skivat frukt till ett enormt fruktfat, fyllt kannor med saft samt te/kaffe med mera!

Jag har inte gjort annat än att sprungit omkring som en virrig höna! Vart här och där, gjort de och det! Men kul är det och tur är väl det. Jag är bara så sanslöst trött! Slutade runt 16.00 och somnade direkt på soffan när jag kom hem. Tungt! Men nu så är det slut på gnället för nu ska jag fika! Får faktiskt ta med mig allt som blir över för dagen (har jag sagt det en gång redan?), gissa om jag tar mer än jag kan bära? Moha!


Farligt gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0