damn it

Hallådär kära vänner!
Vaknade "feberlös" imorse men nu känns det som att den har kommit tillbaka *suck*! Efter skolan var jag förbi min praktikplats en snabbis för att prata lite med min handledare Marita men hon hade tagit ledigt så får ta och gå dit på onsdag istället. Dagen har rullat på relativt fort. 

Jag har vart så otroligt slö idag så jag vet knappt vad det är jag har gjort i skolan och inte. Men det återstår och se imorgon. Eller? Nu ska jag lägga mig i sängen och sätta på någon bra film. Vi hörs mer senare!



Gräsliga bilder men såhär såg jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är jättevacker tjejen! :)

2010-02-08 @ 16:50:03
Postat av: Maja

snygg skjorta! Vart komemr den ifrån? :)

2010-02-10 @ 19:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0