fikat med familjen

Hej bloggen!
Hade det super trevligt igår med alla mina goa tjejer. Mycket skratt så det blev en lyckad kväll. Måste säga att jag var ganska skeptisk emot tjejmiddagen innan av vissa anledninar men det blev hur bra som helst iallafall. Vill iallafall tacka min fina vän Malin för kvällen som hon fixade så bra igår.

Jag har precis fikat med familjen. Så snart ska jag ta hel tåget hem till min pojkvän som sitter och väntar på mig just nu. Jag är helt sanslös när det gäller tider. Men I'm on my way! Sover kvar hos honom så bloggen kommer inte att uppdateras fören imorgon. Då kommer också bilder från tjejmiddagen. Önskar er en härlig kväll! Puss&kram fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0