godmorgon gullisar!

Har precis tryckt i mig en fralla och lite te.
Vid 11.00 ska jag vara på jobbet så då tar 10.30 tåget till vh. Jobbar sent idag så uppdateringen blir lite fördröjd om man nu kan säga så. Tippar på att jag slutar runt 19.00 idag. Igår kom jag till jobbet 07.30 och gick till 16.00-17.00. Är lika trött varje gång jag kommer hem.

Vet inte om jag har fotbollsträning idag men isåfall så hinner jag nog inte med den... Det är det enda som jag tycker känns surt med det här jobbet, alltså att jag missar mina träningar pga sena jobbkvällar. Men nu måste jag fixa det sista innan jag ger mig av. Hoppas ni får en fin torsdag!



Hittade en fin tröja som jag inte ritkigt visste att jag hade.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, du måste svara på den här frågan..

var e dina converse tillverkade? är de vietnamn?

2010-02-18 @ 16:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0