happy valetines day ♥

Hello sunshine's!
Hoppas ni haft en fin dag tillsammans med den/dem ni älskar. Själv har min dag vart utmärkt. Har haft det jätte mysigt tillsammans med min babyboo! Igårkväll mötte Nino och Tony mig vid tågen och sen gick vi till Ica för att köpa lite god middagsmat. Så när vi kom hem ställde vi oss alla tre och gjorde tacos tillsammans. Jäkligt schysst trio om man säger så!

Medan Nino gjorde köttfärsen, skar jag och Tony grönsaker. Riktigt smidigt gick det och jag skrattade hela tiden så att jag fick ont i magen, haha! Sen hyrde de två filmer bl.a "Into The Blue 2" och "My bloody Valentine" och jag tänker aldrig mer i hela mitt liv se en sån skräckis igen som "My bloody Valentine". Vidrig film med tillryckningar vartannan minut! Men iallafall så gick Tony hem efter filmen och jag och Nino somnade på soffan i varandras famnar, nussigt.

Snart ska jag hoppa in i duschen och titta på "I en annan del av Köping". Sen måste jag fixa naglarna och lite saker inför morgondagen. Känner mig lite små nervös eftersom att det är min första praodag! Men jag håller tummarna och tänker att det kommer att gå bra... Såg att det var någon som undrade vart jag skulle praoa och det är på Paus konditori & café i västerhaninge.




Tack för en jätte mysig kväll killar!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Har också sett My bloody valentine och jag var rädd i flera veckor efter ;)

2010-02-15 @ 20:45:32
URL: http://alleqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0