home alone

Hej på er allesammans!
Kom hem för en stund sedan. Gud vad skönt det var på jobbet idag. Det var faktiskt riktigt lungt. Fick många andrum där emellan plockandet, skärandet, diskandet och serverandet. Lagom mycket med folk idag! Satte mig vid 08.00 tiden och drack te och åt en nybakt fralla, sjukt mysigt sådär på morgonen inne på Paus Bagarstuga. Ska snart börja göra mig i ordning och vänta på att Rebecca ska komma och för att sen ge oss in mot staden. Vi hörs om en stund!
Puss&kram fia



Såhär såg jag ut innan jag begav mig mot jobbet imorse.


Kommentarer
Postat av: Karro

åååh, vart kommer den fin-fina tröjan ifrån?

2010-02-19 @ 16:44:48
Postat av: Anonym

Den kommer från ginatricot dock så såldes den för cirka ett halvår sedan så tror inte att den fortfarande finns kvar, föresten så var det faktiskt jag som kommenterade för cirka två månader sen och frågade efter tips om denna tröja, vad man skulle använda till den och så :) Fick dock inte ett svar då du inte riktigt förstod vilken tröja jag menade trots att jag kommenterade ett fler tal gånger, haha men det var iaf denna tröja :)

2010-02-19 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0