i datasalen

Nu är jag i skolan och har precis haft lunch (har det egentligen nu men sitter hellre här och uppdaterar er) så jag och Malin sitter i datasalen och fördröjer tiden lite. Börjar om ca 1 timma skulle jag tro, så skönt! Hade ett matte prov när jag kom tillbaka som gick sisådär. Dock var det oförberett så vad mer skulle jag kunna förvänta mig?
Nåja, påtal om mötet imorse med Marita så gick det hur bra som helst.

Vi kom överens om att jag skulle komma dit på måndag och jobba hos henne mellan 11.00-19.00. Kommer nog att bli riktigt roligt, hoppas jag iallafall! Jag ska praktisera samtidigt som en annan elev från en annan skola så jag måste nog anstränga mig lite extra för att impa på Marita så att jag kanske får ett sommarjobb hos henne till sommarn, det skulle vara toppen! Nu ska jag se vad Mallanballan sysslar med. Vi hörs mer sen när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0