jag lever!

Hej på er solstrålar!
Har suttit och pluggat politik enda sen jag kom hem från skolan, nästan iallafall. Vanknade upp hos pojken brevid mig imorse, underbart! Måste bara passa på att säga att jag har världens finaste pojkvän. Han gjorde riktig mat till mig igår, han ställde sig faktiskt och gjorde kycklingspett och pommes frittes. Det var så jäkla gott och så himla gulligt gjort av honom att anstränga sig så.

Men dagen har faktiskt vart riktigt bra idag. Gjorde ett engelska prov sista lektionen som gick hyfsat bra förutom att jag var jätte trött och spyfärdig på min engelska lärare.. Men ikväll ska min mamma göra en ansiktsbehandling på mig och sen ska jag bara ta det lungt framför tvn.
Puss&kram fia


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild :)

2010-02-10 @ 19:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0