life is a highway

Hej på er gullisar!
idag är jag mer eller minde eld och lågor! Har fått en oönskad gäst om man nu säger så. Vaknade iallafall kl 06.30 imorse av mitt alarm som gick igång på högsta volym! Fy aldrig mer.. Gjorde mig klar på drygt en kvart och sen låg jag bara i sängen och tittade på "Vakna med The Voice".

Dagen har rullat på med jämna steg och allt har vart lungt som vanligt. Snart ska jag åka till min pojkvän men ska först hoppa in i duschen och skriva klart en skoluppgift. Sover sedan kvar hos honom och det blir dessutom ingen träning för mig ikväll pga min förkyldning, vilket känns bittert! Men men vi hörs mer senare eller så hörs vi mer imorgon. Puss&kram fia



Dagens outfit. Svart skön Ed hardy hoodie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0