monkey

Hej på er solstrålar!
Hoppas att det är bra med er. Med mig är det helt okej. Är bara bara väldigt förkyld, såfort jag böjer fram huvet så rinner snöret. Inte sååå mysigt kanske! Kom en för runt en timme sedan. Har precis pratat i tele med pojken och pratat lite om kvällens planer.

Vi får se vad som händer för jag vet ännu inte hur det blir. Dagen har vart väldigt lungn idag. Hade ett No-prov sista lektionen som gick kanon. Sen ett engelska förhör på morgonen så det har bara rullat på hela dagen. Slutade vid 14.00 tiden, grymt skönt när man slutat sent hela veckan!

Juste, när jag kom hem låg det en nyckelring med en apa på, på mitt skrivbord, haha! Trodde först att det var min systers och att den hade hämnat här inne av misstag men den var till mig från mamma. Haha hon är allt för söt och tyckte att jag skulle ha den på mina skåpnycklar i skolan. Har en tendens att tappa bort dom men nu finns det ingen chans att jag skulle tappa bort dom med den där stora söta apan på!


Cute monkey!


Kommentarer
Postat av: tessi

kan du inte visa hur du ser ut i din svarta klänning som du typ köpte för ett tag sen? den va så himla fin! :)<3

2010-02-05 @ 15:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0