mot paus konditori & café!

Godmorgon mina vänner!
Alldeles strax ska jag bege mig mot tåget till min praktikplats. Känner mig faktiskt lite nervös men det är nog bara en bra känsla, eller? Har iallafall fått i mig lite frukost och gjort en matlåda. Kändes riktigt konstigt i magen när jag stod där vid spisen och lagade min egen mat! Brukar inte riktigt stå och laga min egen mat för dagen, haha! Men jag hoppas att ni får en härlig dag och att ni håller tummarna för mig också! Puss&kram fia



Såhär ser jag iallafall ut idag!


Kommentarer
Postat av: jenny

måste bara säga att du är sjukt söt och jag älskar din blogg! =)<3

2010-02-16 @ 17:31:29
URL: http://jennywiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0