segt

Hej på er! Det har tagit mig minst 1 timme att försöka komma in på blogg.se! Helt sjukt vad segt det är ibland. Men nu är jag här iallafall so it's cool. Dagen har rullat på med jämna steg. Hade idrott sista lektionen och det var riktigt kul? Vi skulle hitta på olika danssteg i grupper och sedan framföra danserna för klassen. Jag är med två grabbar i min klass och måste säga att vi är helt klart bäst och har riktigt grymma moves!

Slutade kl 15.OO. Åkte hem till Malin och fixade lite saker och tittade på hennes lilla kanin som hon nyligen köpt, cuuutiie! Sen åkte vi hem till mig och pluggade. Har No-prov imorgon och ett engelska förhör så måste fortsätta plugga mer senare... Imorgon mot kvällen kanske jag ska träffa Nino. Har inte sett honom på hela veckan så jag saknar honom! Men nu ska jag torka mitt hår och fixa mig för sängen. Ha det bra!


Såhär såg jag ut idag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka 2 killar i din klass :)?

2010-02-04 @ 21:21:21
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina byxor? :)

2010-02-05 @ 16:13:18
Postat av: Anonym

Vart har du köpt dina byxor? :)

2010-02-05 @ 16:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0