semlor i stora lass

Hallådär bloggen det här är din rapp, du ska ha den därför att, haha vilken nörd jag är! Jag har precis tryckt i mig en semla och blev riktigt illamående efter, beror nog på all grädde! Men gott som fasiken är det iallafall. Efter skolan åkte jag ju till handen. Kikade runt lite och hittade två presenter. En till min fina vän Malin som ska ha tjejmiddag imorgon och en "alla hjärtansdag present" till min pojkvän. Ni får se sen annars kommer de bara kika in här och tjuvkika!

Hittade also ett brett nitskärp till mig själv. Tyckte att det såg så ensamt ut när det bara hängde där för sig själv *snyft*. Men nej det var faktiskt riktigt snyggt och kommer nog att passa till mycket i min garderob så jag är mycket glad och nöjd över mitt kap! Snart ska jag sätta mig framför böckerna igen och plugga. Känns inte som att jag gör mer än annat än att plugga. Måste fixa provet imorgon och jag har bestämt mig för att göra VG-MVG delen så då får jag ta och ligga i ikväll. Ha en fortsatt fin kväll nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0