snuvig!

Hallå vänner!
Jag är snoooorförkyld! Helt täpt i hela näsan och världens jäkla huvudvärk. Bra början nu på lovet... Får värsta nysattackerna vartannan sekund! Ikväll har jag fotbollsträning också men den tror jag nog att jag hoppar över idag om jag ska må såhär dåligt. Igår kväll när vi kom hem till Ninos pappa så blev vi bjudna på jätte god mat. Sen satt vi och mös i soffan till en massa filmer som gick på tvn, så vi somnade väldigt sent sen.

 Men imorse vaknade vi runt 12.00 och låg kvar en stund och kramades och sen efter en tag började vi bråka. Men allt är löst nu och vi går vidare! Men ikväll ska jag bara ta det lungt framför tvn eller så sitter jag och bloggar järnet. Det återstår att se! Hoppas ni har haft en riktigt bra helg med vänner, kk:n, familj osv. Vi hörs om ett tag. Puss&kram fia



Såhär såg jag ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0